NoNoobs 2011 2012 2013 2014 2015 2016 Raporty Zaloguj Załóż nowe konto
Przypomnij hasło
Twitter Facebook Goldenline Linked In Linked In
prevnext
Dar czuchaj Ciechanek callforspeakers prelegenci ET

Prelegenci

Śledź zmiany na naszej stronie i na FB! Prelegentów ujawniamy sukcesywnie :)


Daniel  Biesiada

Daniel Biesiada

chief technology officer, Better Software Group

Doświadczony ekspert w dziedzinie oprogramowania. Architekt i ewangelista nowoczesnych technologii oraz trendów w budowie rozwiązań informatycznych. W sumie 17 lat doświadczenia w branży informatycznej, w tym 8 lat w firmie Microsoft gdzie pracował jako doradca technologiczny dla dużych przedsiębiorstw wytwarzających oprogramowanie w Polsce i w Europie oraz 2 lata w firmie Xstream z Danii gdzie budował i wdrażał duże systemy telewizyjne oraz wideo konkurujące z Netflix (np. Canal Digital w Skandynawii oraz Lightbox w Nowej Zelandii). Przedsiębiorca, który był i jest zaangażowany w rozwój wielu firm informatycznych w Polsce i za granicą. Od początku 2016 roku w firmie Better Software Group pełni rolę dyrektora ds. rozwoju produktów odpowiedzialnego za produktyzację rozwiązań w grupie oraz rozwoju międzynarodowego biznesu związanego z branżą medialną.

Dorota  Bigo

Dorota Bigo

programmatic lead, DoubleClick CEE

Specjalistka w zakresie rozwiązań programatycznych w zespole DoubleClick, technologicznym oddziale Google. Kieruje zespołem obsługującym region krajów Europy Środkowo-Wschodniej. Pracuje z największymi globalnymi i lokalnymi markami wykorzystującymi technologię DoubleClick do realizacji działań marketingowych. 

Michał Bonarowski

Michał Bonarowski

senior PR brand manager, Allegro

Wcześniej dziennikarz, obecnie specjalista komunikowania w nowych mediach. Obecnie pełni funkcję PR Brand Manager w Allegro.pl - największej platformie e-commerce. Od początku lat 90. w mediach tradycyjnych, a następnie w elektronicznych, szczególnie wykorzystujących Internet jako platformę dotarcia do odbiorców. Współtwórca pierwszych wydań prasy papierowej w Internecie i pierwszych serwisów informacyjnych. Pracował dla mediów i wydawców takich jak: Gazeta Bankowa, Businessman Magazine, Tygodnik Polityka, TVP2, Infor, Onet.pl, IDG, Presspublica, Polska Agencja Prasowa. Współtworzył linię programową mediów interaktywnych, aktywnie uczestniczył w tworzeniu serwisów internetowych na pograniczu informacji, rozrywki i mediów społecznościowych. Doradza funduszom inwestującym w start-upy oraz zajmuje się komunikacją zintegrowaną poza branżą medialną. Członek ISOC, Polskiego Stowarzyszenia Blogerów i Vlogerów oraz Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Juror konkursu Effie w 2014.

Magdalena  Bornos

Magdalena Bornos

programmatic and rich media specialist, DoubleClick CEE

Fascynatka rozwiązań programatycznych w reklamie internetowej. Wykorzystanie danych oraz personalizacja kreacji to tematy, którymi zajmuje się na codzień w Google. Współpracuje z klientami na terenie Europy Środkowo-Wschodniej. Swoje doświadczenie budowała jako Programmatic Specialist, monetyzując powierzchnię w Grupie Onet oraz w RTB House, gdzie zajmowała się głównie klientami z branży e-commerce we Francji.

Łukasz  Ciechanek

Łukasz Ciechanek

dyrektor rozwoju, ContentStream

Dyrektor rozwoju ContentStream, największej w Polsce sieci content marketingu, należącej do firmy Netsprint. Odpowiada za strategię rozwoju i relacje z kluczowymi klientami sieci. Wcześniej był w Netsprincie kierownikiem ds. rozwoju sieci reklamowej Adkontekst. Pracował również w Acxiom Polska, jako online & trigger marketing manager. Wiceprzewodniczący grupy roboczej Content Marketing przy IAB Polska. Absolwent zarządzania i marketingu w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie oraz Szkoły Strategii Marki.

Katarzyna  Czuchaj- Łagód

Katarzyna Czuchaj- Łagód

dyrektor zarządzający, Mobile Institute

Współzałożyciel i Dyrektor Zarządzający nowoczesnej agencji badawczej Mobile Institute specjalizującej się w śledzeniu trendów konsumenckich oraz „customer listening” - wielokanałowym (offline-online-mobile) monitoringu wizerunku marki i satysfakcji klientów w punktach sprzedaży. Długoletni dyrektor ds. Marketingu i Rozwoju w firmie pkt.pl (European Directories). Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej na kierunkach Ekonomia i Stosunki Międzynarodowe Ekonomiczne. Certyfikowany marketer - posiadaczka dyplomu Professional Diploma in Marketing uczelni Chartered Institute of Marketing. Współautorka wielu publikacji o konsumentach w Polsce, m.in. „M-commerce. Kupuję mobilnie”, „mShopper. Polacy na zakupach mobilnych”, „OMG! Jak mówić do polskich milenialsów”, czy „Smart Wakacje” i „Polska Strojna”. Ekspert Izby Gospodarki Elektronicznej.

Rotem  Dar

Rotem Dar

business development / international account manager, Eyeo (Adblock Plus)

In 2015 Rotem joined Eyeo, the company behind the worldwide popular browser extension Adblock Plus. With a background in online ads Rotem is now assigned to developing new scalable collaborations that help Eyeo successfully moving its Acceptable Ads initiative forward. Rotem’s current position at Eyeo in business development puts him in charge of Eyeo’s innovative partnerships with various adtech companies. He is also a member of the Israel Bar Association and has a background in corporate and antitrust law.

Tomasz  Dziobiak

Tomasz Dziobiak

założyciel i prezes zarządu, DBMS

Doświadczony menadżer w zakresie  sprzedaży i obsługi usług telekomunikacyjnych. Pasjonat BI i IOT umożlwiających budowanie wiedzy o szachowaniach klientów w procesie zakupu. Praktyk w zakresie optymalizacji procesów pozyskiwania klientów i ponoszenia efektywności sprzedaży. Na koncie miliony uratowanych transakcji i tysiące pozyskanych zakupów dla klientów z branży e-commerce, telko i branży finansowej. Na co dzień ceo DBMS sp zoo właściciela narzędzi do planowania kampanii marketingowych  www.edbms.pl i platformy do automatycznej komunikacji hybrydowej (e-mai i sms) www.greensender.pl

Piotr  Gruszecki

Piotr Gruszecki

CEO, Alta Media

Związany jest z technologiami mobilnymi od wielu lat. Zaczynał od prowadzenia szkoleń technicznych dla firmy Ericsson, następnie był dyrektorem departamentu planowania sieci w Erze. Rozpoczął prowadzenie własnej firmy, którą sprzedał do spółki giełdowej. Obecnie w firmie Alta Media, zajmującej się: mobile, analizy danych, optymalizacja konwersji. 

Magdalena  Lemańska

Magdalena Lemańska

dziennikarka ekonomiczna, Rzeczpospolita

Od dziesięciu lat pisze dla gospodarczych kolumn „Rzeczpospolitej” o rynku mediów, reklamy, nowych technologii i rozrywki. Mediami i technologiami zajmuje się także w giełdowym „Parkiecie” i w „Bloomberg BusinessWeek Polska”.

Bartłomiej  Lozia

Bartłomiej Lozia

CEO, Better Software Group

Doświadczony menadżer skupiony na wdrażaniu innowacyjnych pomysłów. Swoją karierę zawodową rozpoczął we Wrocławskiej firmie TETA S.A. gdzie zdobywał doświadczenie zarządzając dużymi zespołami programistów oraz rozwijając dział R&D. W 2011 roku po opuszczeniu korporacji założył firmę Jojo Mobile, specjalizującą się w dostarczaniu innowacyjnych i kreatywnych rozwiązań mobilnych. Spółka rozwinęła skrzydła poprzez realizację różnych projektów związanych z branżą medialną i aktualnie jest częścią grupy Better Software Group, w której Bartłomiej jest prezesem zarządu i współwłaścicielem.

Rafał  Matuszak

Rafał Matuszak

twórca i dyrektor generalny, Tap2C

Twórca i współwłaściciel platrformy e-learningowej E-kierowca, która dziś szkoli ponad 50% kierowców w Polsce. Twórca unikatowych rozwiązań e-learningowych dla biznesu logistycznego. Dzięki wiedzy
i doświadczeniu w zakresie logistyki mianowany został ekspertem w polskiej komisji parlamentarnej ds. transportu. Twórca i dyrektor generalny Tap2C - wiodącej platformy rozszerzonej rzeczywistości Polsce. Przedsiębiorca, który stawia na urzeczywistnianie dobrych pomysłów i przekształcanie ich w unikatowy biznes, nastawiony na zgłębianie wiedzy i nowych umiejętności.

Wojciech Mróz

Wojciech Mróz

CFA, ACC, managing partner, Cloud Testing

Licenjonowany Doradca inwestycyjny nr 219, posiadacz tytułu Chartered Financial Analyst (CFA Charterholder) oraz ACC (Associated Certified Coach). Od blisko dziesięciu lat aktywnie związany z rynkiem kapitałowym-z poziomu Członka Zarządu, Członka Rady Nadzorczej 5 spółek giełdowych m.in. Sare, IndataSoftware.  W ciągu ostatnich 5 lat przeprowadził ponad 400 indywidualnych sesji coachingowych i mentoringowych oraz ponad 50 warsztatów szkoleniowych. Zrealizował ponad 100 projektów doradczych związanych z pozyskiwaniem finansowania, pisaniem biznesplanu, wyceną biznesu, wsparciem we wprowadzeniu produktu, usługi na rynek. Jako business angel zainwestował i pomagał rozwijać następujące firmy zarówno w rozwoju na rynku polskim jak też zagranicznym: www.explaineverything.com-ponad 2 mln użytkowników –platforma dla edukacji, lider rynku w USA, www.survicate.com-platfroma SaaS do wsparcia w sprzedaży –aktualnie blisko 50 klientów z całego świata; www.testuj.pl oraz www.testarmy.com - największa w Polsce platforma crowdsourcingowa do testowania oprogramowania; www.mennicaskarbowa.pl - zbudowanie kanałów sprzedaży –aktualne przychody spółki to ponad 50 mln zł rocznie; Założyciel fundacji Everest organizatora serii biegów charytatywnych www.biegfirmowy.pl w których uczestniczyło już ponad 10000 osób z 600 firm z całej Polski. Prywatnie szczęśliwy mąż i ojciec oraz pasjonat sportu–wielokrotny maratończyk i triathlonista (w tym kilkukrotny finisher zawodów Half Iron Man oraz Iron Man).

Joanna  Nowakowska

Joanna Nowakowska

manager ds. komunikacji i analiz rynku, MEC

Od 10 lat związana z rynkiem reklamy. Kolejno w Media & Marketing, następnie w dziale marketingu Atmediów, a od 2014 r. związana z MEC, gdzie odpowiada za komunikację zewnętrzną i prowadzenie projektów badawczych. Po godzinach prowadzi Screenlovers.pl, prawdopodobnie najlepszy blog o telewizji i VOD w Polsce.

Tomasz  Rzepniewski

Tomasz Rzepniewski

managing partner, digital & new services, MEC

Z ramienia zarządu MEC odpowiada za rozwój oferty i struktur w obszarze mediów cyfrowych. Z branżą interaktywną związany od 13 lat, a w MEC od 2005 roku. MEC Interaction, które tworzył od podstaw, kilkukrotnie nagradzano tytułem Agencji Roku w konkursie MIXX Awards organizowanym przez IAB Polska. Zrealizowane przez jego zespół kampanie nagradzano w wielu konkursach reklamowych: Golden Arrow, MIXX Awards, EFFIE, Media Trendy, Kreatura. Prelegent na wielu konferencjach i warsztatach (IMM, E-Marketing Realny, 2k9, Forum IAB, wykłady na POU i UW). Juror konkursów reklamowych Mixx- Awards, Media Trendy oraz EFFIE. Członek Rady Nadzorczej IAB Polska. Trener w Szkole Strategii Marki przy SAR.

Kubilay  Sengun

Kubilay Sengun

regional director, Insider

An expert in the field of Online Marketing and Personalization . Regional Director in Insider - an international technology company specializing in omnichannel marketing and personalization of websites and mobile applications. He gained his experience in such companies as Accenture and Ernst & Young, currently responsible for Insider customers from Central and Eastern Europe, like: Domino's Pizza, 4FunTV, Próchnik, MasterCard, eBay, DeliveryHero, bdsklep.pl, Matras.

Dariusz Sokołowski

Dariusz Sokołowski

co-founder, NoNoobs.pl

Z rynkiem internetowym związany praktycznie od samego początku. Dziennikarz Computer Studio, Gier Komputerowych, Cybera, Internet Standard. Przez 6 lat manager w Agorze, dołączył do zespołu Gazeta.pl w dziale sprzedaży. Przez blisko 7 lat szef sprzedaży online w International Data Group. Był również dyrektorem zarządzającym gram.pl - spółki prowadzącej serwis informacyjny, serwis społecznościowy oraz sklep skierowany do graczy. Wrócił do IDG Poland na stanowisko online business development director, które zajmował przez dwa lata. Obecnie prezes zarządu startupa NoNoobs.pl S.A. Prywatnie zainteresowany MMO, social mediami i gamifikacją.

Bernadeta  Stożek

Bernadeta Stożek

head of business development, NaviExpert

Odpowiada za rozwój produktów dla rynku B2B. Tylko w ubiegłym roku wspólnie z LINK4 wprowadziła telematykę na polski rynek ubezpieczeniowy oraz przygotowała nowe rozwiązania biznesowe skierowane do firm dysponujących własnymi flotami. Wcześniej, jako Kierownik Sprzedaży Rynku Detalicznego odpowiadała za sprzedaż w kanale online oraz na rynku otwartym. Poprzednie miejsce pracy to min. Polkomtel, gdzie odpowiadała m.in. za współpracę z kluczowymi dystrybutorami pre-paid oraz organizację kampanii wspierających sprzedaż produktów zarówno na rynku tradycyjnym jak i online. Prywatnie pasjonatka nowych technologii, psychologii i crossfitu.

Agnieszka Świtkowska

Agnieszka Świtkowska

co-founder, NoNoobs.pl

Absolwentka Instytutu Bibliotekoznawstwa i Informacji Naukowej Uniwersytetu Warszawskiego (specjalizacja wiedza o dawnej książce i edytorstwo). Pracę w IDG Poland zaczynała w 1997 r. na stanowisku sekretarza redakcji Magazynu Cyber (kultowego magazynu traktującego o szeroko pojętej kulturze cyfrowej i internecie). W latach 1999 -2006 sekretarz redakcji tygodnika Computerworld. W latach 2006 r.- 2011 r. r organizowała konferencje Internet Standard, które zapoczątkowała konferencja Internet 2k6 - najpopularniejszy cykl spotkań branży internetowej. Do 2011 r zadania związane z organizacją konferencji łączyła z obowiązkami wydawcy Internet Standard.

Kamil  Żmijewski

Kamil Żmijewski

product manager, NaviExpert

Pracuje w NaviExpert od 5 lat, a od ponad dwóch lat pełni funkcję Product Managera aplikacji Rysiek i odpowiada za jej rozwój. Jest również Product Ownerem zespołów developerskich budujących aplikacje na platformach Android, iOS i Windows. Prywatnie interesuje się Usability Experience, urbanistyką i rewitalizacją miast