21.06.2016
Kawa/Networking #
Otwarcie konferencji Generation Mobile 2016#
Adblokalipsa po polsku – badanie MEC Wavemaker#
- Kim jest polski AdBlocker i dlaczego nam to robi? Demografia i motywacje użytkowników blokujących reklamy w internecie. Polska na tle międzynarodowym.
- Adblock jako szansa i zagrożenie dla rynku reklamy. Formaty „przeszłości” i gatunki z potencjałem. Perspektywa agencji, reklamodawcy i serwisów finansowanych reklamową.
- Młodzi w zasięgu e-reklamy? – czyli jak Adblocki podważają fundamenty handlowe e-reklamy i dlaczego im się to nie udaje.
- Narodziny publiczności premium – „płacę, to wymagam”. Jak reklamodawcy odnajdują się w epoce rozkwitu płatnego VOD i subskrypcji?
- Case studies.
Ad-Blocking: User-first innovation#
It's going to be about how ad blocking improves the user experience, and how publishers can win back the user's they've considered lost.
Q&A z Rotem Dar#
Kluczowe momenty dla marki w świecie mobilnego konsumenta#
Czy zastanawialiście się kiedyś co robicie o różnych porach dnia? Co wpisujecie w wyszukiwarkę jadąc rano do pracy? Jakich informacje czytacie pijąc kawę? Co i kiedy oglądacie na YouTube oraz gdzie ostatnio podróżowaliście? Każdy z tych momentów może być dobry dla budowania świadomości Waszego brand'u. W prezentacji wiecej o obecnych trendach dla rynku mobile, który odpowiada na potrzeby micro chwili każdego z nas.
Kawa/Networking #
Gdzie banner blindness nie sięga – native ads i content marketing jako sposób na efektywną komunikację z klientem w mobile #
Mobile to szczególnie wrażliwy kanał komunikacji, który wymaga szczególnej personalizacji przekazu. Z tego względu zarówno reklamodawcy jak i wydawcy kładą coraz silniejszy nacisk na komunikowanie się z użytkownikami za pomocą przyjaznych form promocji. Wiele takich możliwości oferuje content marketing - są wśród nich między innymi related content oraz in-feed ads. W prezentacji m.in. przykłady formatów natywnych oraz treści sponsorowane na serwisach, nowa klasyfikacja formatów natywnych od IAB. tendencje w korzystaniu z treści mobilnych w sieci ContentStream
Testy z użytkownikami, a jakość aplikacji mobilnych#
W 2015 roku przeprowadziliśmy testy aplikacji z grupą blisko 1000 użytkowników badając ich zachowanie i opinie na temat ponad 40 różnych aplikacji mobilnych i serwisów internetowych. Czego się dowiedzieliśmy, a czego nigdy nie dowiedzieliby się twórcy aplikacji z samych danych analitycznych? O co, jak i kogo pytać żeby zwiększyć użyteczność aplikacji.
Czy kampanie e-mail marketingowe na urządzeniach mobilnych sprzedają?#
Case Study w oparciu o sprzedaż perfum dla użytkowników obszarów wiejskich. Proces planowania kampanii uwzględniających wykonywanie profilowania danych i wyboru wielu parametrów takich jak wiek, sposób wykorzystania sieci i możliwości zakupowe. Czy osoby mieszkające na wsiach gorzej reagują na kampanie mobilne w obszarze perfum? Jak budowano komunikat do cold mailingu, jak wyglądał scenariusz kampanii i jak wykorzystywano dane do zwiększenia konwersji sprzedaży. Jak dane można wykorzystać do dalszych kampanii.
The Road to Perfect User Experience with Attribution, Dynamic Segmentation and Personalization in a Mobile First World#
The number of newly developed applications submitted to the iTunes App Store in 2012 was around 17,000 per month. In 2015, this number increased to 37,000 per month. To make your app stand out and keep your users engaged you need to deliver seamless user experiences. Don't miss our presentation at the Generation Mobile Conference.
Geotargetowanie w aplikacji mobilnej jako sposób na kontekstowe i precyzyjne dotarcie do klientów#
Jak dotrzeć z precyzyjnym komunikatem pojawiającym się w odpowiednim miejscu i czasie właściwej osobie? Geotargetowanie to rozwiązanie, które nie tylko to umożliwia, ale i przekłada się na lepsze wyniki kampanii reklamowych. Podczas prezentacji opowiemy o możliwościach oraz case’ach wykorzystania geotargetowania na przykładzie aplikacji Rysiek.
Jeszcze aplikacja mobilna czy już platforma?#
Od roku 2015 widoczny jest trend polegający na tym że aplikacje mobilne zaczynają ulegać konsolidacji oferując coraz więcej funkcjonalności i skupiając wokół siebie dużą ilość użytkowników. Można więc śmiało postawić tezę że następuje okres tworzenia platform na których budowane są rozwiązania mobilne dla klientów B2B oraz B2C. Czy jest to dobry trend i co można dzięki takim rozwiązaniom osiągnąć przedstawimy na podstawie naszych doświadczeń zdobytych w tworzeniu i wdrażaniu aplikacji mobilnych.
Obiad/Networking #
Magazyny Interaktywne Tap2C#
Konwersja na mobile - poza oczywistym - praktyczne wskazówki do pracy z ruchem mobilnym.#
Jesteś mobile czy smart? Zakupy rodzą się w głowie, a dokonują na urządzeniu#
- Smart czyli co?
- Smart czyli jak?
- On na zara.com, Ona w Komputroniku - jak zmieniają się zwyczaje zakupowe kobiet i mężczyzn, a co się nie zmienia
- Młodzi, młodsi i nie najmłodsi na smart zakupach -jak zmieniają się zwyczaje zakupowe z wiekiem, jak starsze grupy wiekowe doganiają młodych „Uber factor = grupa 55+ korzystająca z nowoczesnych technologii
- Inne oblicza smartfona
- Nigdy nie mów nigdy (jakie nowe rozwiązania mobilne w obszarze zakupów i życia codziennego chcieliby wypróbować Polacy)
- You know nothing! ;) Sprawdź co wiesz o byciu smart!
Premiera raportu „SMART Wakacje 2016”, czyli w jaki sposób używamy smartfonów, tabletów, laptopów przed i w czasie wakacji#
W drugiej edycji badania pokazujemy w jaki sposób używamy w Polsce smartfonów, tabletów, laptopów przed i w trakcie wakacji. Już w ubiegłym roku wykazaliśmy, że 70% internautów posiada urządzenia mobilne i wykonuje na nich na co dzień średnio 5 aktywności tzw. „smart“ czyli takich, które nie są możliwe na klasycznych „komórkach“. Wtedy też 47% osób posiadających w gospodarstwie domowym urządzenie mobilne deklarowało, że wykorzystuje je do przygotowań przed urlopem. Jak jest teraz? W tym roku okazji do używania smartfonów jest znacznie więcej, bo do znanych festiwali muzycznych jak Open'er czy Woodstock doszły wydarzenia związane ze szczytem NATO czy Światowymi Dniami Młodzieży. A przecież są przed nami też "zwykłe" wyjazdy wakacyjne zarówno dorosłych, jak i młodzieży.